Muzyka

piątek, 27 lutego 2015

Rozdział 15 cz 2

Na tarczy miał pięć księżycy . Delikatnie opuszkami przejechałam po niej ,a   księżyce zaczęły  delikatnie migotać srebrną poświatą . Szybko oderwałam rękę od przedmiotu i założyłam go na szyję ,a kamień delikatnie się  zaświecił .

Ubrałam się




Pod tuszowałam lekko rzęsy i zeszłam na dół . Weszłam na dół ,a tam czekali na mnie chłopcy .

Przywitałam się z nimi i wzięłam jogurt  , który szybko zjadłam .

- Rose wiesz tak się zastanawiałem czy umiesz się zmienić w małego kotka . - Harry spojrzał na mnie . - Wiesz tak naprawdę nie próbowałam ,ale mogę spróbować . 

Zamimeniłam się tylko tym razem pomyślałam o małym słodkim kotku 



Harry 



Po chwili stał przede mną mały słodki kociak 





Jeju ona była śliczna zacząłem głaskać ją za uchem na co zaczęłam mruczeć .



-Ej ja też chcę  - Louis wziął Rose na ręcę i  zaczął ją miziać po brzuszku .Jezu ona była taka śliczna 

- Kochasz wujka Lou prawda ? - zaczął ją pacać po nosie na co ona walnęła go łapa w  policzek .Po czym prychnęła i zeskoczyła z niego . Jezu Lou dostał z liścia od kota to tak komicznie

wyglądało . Każdy w salonie zaczął się śmiać . Po chwili pojawiła się obok nas uśmiechnięta

 Rose  .

 Podeszła do Lou i dała mu całusa w policzek na co on od razu  się rozpromienił .

-Ale obiecuje jak jeszcze raz mnie pacniesz po nosie to skończysz bez oka - pogroziłam mu

 palcem ,a on zrobił przerażoną minę .

Dotknęłam delikatnie zegarka i powiedziałam chłopakom 

 ,że wychodzę muszę przemyśleć parę spraw ....







******





Hej tu ja z następnym rozdziałem znowu 3 komentarze i następny rozdział  

Jaką tajemnicę kryje zegarek ?

Czy Rose grozi jakieś niebezpieczeństwo ?

Co tak naprawdę stało się z jej ojcem ?



To i wiele więcej w następnych rozdziałach 





BezzyBee xoxo





4 komentarze:

  1. Świetne i czekam na wiecej

    OdpowiedzUsuń
  2. Toto takie dyldnfgsieldmdnguedo. Fajnie jakby się okazało ze Rose ma jeszcze inne umiejętności np władze nad wodą ogniem ziemią....... kocham to opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się czyta Twoje opowiadanie. Jestem pod wrażeniem. Na pewno będę tu częstym gościem. Pozdr ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział genialnie napisany.
    Czekam na kolejny ale również zapraszam do siebie na:
    http://dangerouszaynmalik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń