Muzyka

wtorek, 17 lutego 2015

Rozdział 15 cz 1

Rose
Biegłam szybko do domu z pijanym Louisem . Po paru minutach ,byliśmy pod domem .
 Zaniosłam go do sypialni , zdjełam mu buty i marynarkę i przykryłam kołdrą .
 Pocałowałam go w czoło i wyszłam z pokoju .
Szybko wzięłam prysznic i ubrałam się w piżamę , miałam się właśnie kłaść , gdy usłyszałam przerażający krzyk.
 Pobiegłam do pokoju Lou ,chłopak wił się na łóżku z bólu .
- Lou to tylko zły sen - zaczęłam głaskać go po głowie .
 Chłopak się we mnie wtulił i zaczął płakać .
-Proszę nie zostawiaj mnie - przytuliłam go głaskałam po głowie.
- Nigdzie się nie wybieram śpij Lou -chłopak położył głowę na moim brzuchu ,a ja mu cicho
śpiewałam . Chłopak zasnął ,a ja chwilę po chwili .
Sen
Biegłam przed siebie uciekając przed czymś ,nagle ktoś pociągnął mnie za rękę i zasłonił mi usta . Krzyczałam ,szarpałam się ,ale on był silniejszy .
 Zaciągnął mnie do jakiegoś zaułka ,widziałam tylko przerażająco duże brązowe oczy z zielonymi plamkami .
-Kim jesteś ? -zapytałam on tylko dał mi coś do ręki .
 Był to pięknie zdobiony zegarek z dużym zielonym kamieniem po środku .
- Przeszłaś wiele nie zasługiwałaś na to - pogłaskał mnie po policzku i pocałował w czoło .
- Zawsze będę cię kochać ,pamiętaj o tym nie ważne kim będziesz to zawsze będziesz dla mnie moją małą córeczką .
Masz świetnych przyjaciół .Powiedź im o wszystkim zrozumieją .- Przytuliłam go 
- Nie zostawiaj mnie proszę - pogłaskał mnie po głowie i się uśmiechnął .
- Pamiętaj kocham cię - po chwili się rozpłynął .
Obudziłam się ,a w ręku miałam zegarek ,a więc to nie był sen . Otworzyłam go ,a po środku był napis wygrawerowany po francusku
Zawsze będę w twoim sercu tata 

Zegarek miał na tarczy pięć księżyców . Delikatnie przejechałam po nich opuszkiem a one zaczęły się świecić

3 komentarze:

  1. Hej ♥
    Ogłaszam, że zostałaś nominowana do Liebster Awards, więcej znajdziesz tutaj: http://special-fanfiction.blogspot.com/2015/02/liebster-awards-2.html
    Pozdrawiam.xx
    (Niedługo wpadnę tu poczytać, postaram się zostawić znak po sobie :D )

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ^^ To było niezłe :3 Jej tatuś Awwww <3 Ps. Piosenka idealnie wybrana (to znaczy tak mi sie zdaje bo nie rozumiem jej) XP To do napisania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. boże, to opowiadanie wywołało we mnie podobne emocje co youngloovers.blogspot.com ( moze znasz, a jak nie to zajrzyj) bardzo twoje opowiadanie mną ruszyło !!! nie mogę wydobyć z siebie wielu słów, zabiłaś mnie tą historią! czekam na rozwinięcie

    OdpowiedzUsuń